Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

Moje zamówienie w Zalando.pl

Nadeszła wiosna. Dni będą coraz dłuższe, a słońce coraz hojniejsze w dzieleniu się swoim blaskiem. W nawiązaniu do niej portal trnd.pl i sklep internetowy Zalando.pl stworzyli nowy projekt, w ramach którego 3000 Ambasadorów ma okazję wypróbować wszystkie zalety wirtualnych zakupów. W gronie tych osób jestem również ja 🙂 Z wielką chęcią skorzystałem z tej okazji i sprawdziłem działanie tego sklepu.

Projekt „Wiosna z Zalando”

Ogólny zamysł projektu jest podobny do opisywanej już przeze mnie na blogu akcji Jogobelli. Twórcy chcąc poznać opinie ludzi na temat swoich produktów udostępniają je do przetestowania. W tym wypadku polega ono na zrobieniu zakupów w sklepie internetowym Zalando. Każdy z Ambasadorów otrzymał na ten cel kartę rabatową o wartości 100 złotych. Oprócz niej w Zestawie Ambasadora zapakowanym w kartonowe pudełko dostałem również przewodnik projektu, zeszyt do zbierania opinii, 5 kuponów rabatowych na 20% dla zakupów od 200 zł i prezent – materiałową torbę „shopperkę” z logo Zalando.

Jej jakość pozytywnie mnie zaskoczyła. Nie jest to produkt wykonany z kawałka byle jakiego, cienkiego materiału. Cała torba jest gruba i ma wymiary 38,5 na 44,5 cm, a jej paski o długości ok. 29 cm są dwuwarstwowe, przez co bez wątpienia można określić ją jako solidną. Dodatkowo ma wewnątrz mniejszą kieszonkę, która może posłużyć jako schowek na telefon, portfel czy klucze.

Mi raczej nie pasuje z niej korzystać, ale obdarowana osoba z pewnością się ucieszy 🙂

Zamówienie

Rzadko kupuję ubrania przez Internet (o moich pierwszych takich zakupach przeczytacie tutaj). Jestem bardzo wymagający w kwestii doboru odzieży i cenię sobie możliwość przymierzania ubrań przed zakupem. Sklepy wirtualne tego nie umożliwiają, lecz ratują się opcją zwrotu zamówionych rzeczy w ciągu 14 dni od zakupu. Zalando w trosce o klienta wydłużyło ten okres aż do 100 dni! Oczywiście nie oznacza to, że przez przez ponad 3 miesiące możemy chodzić w otrzymanych ubraniach, a później je oddać. Zwracany produkt musi mieć metkę i być czysty. Sam proces zwrotu jest darmowy. Nawet nie musimy wychodzić z domu, spakowane rzeczy odbierze od nas wysłany przez sklep kurier.

Muszę przyznać, że miałem ciężki wybór dotyczący mojego zamówienia. W Zalando znajdziemy produkty wielu popularnych marek m.in. Adidas, Puma, Nike czy Reebok. Oprócz ubrań i butów można wybierać spośród akcesoriów takich jak plecaki i torby, portfele, okulary, a nawet słuchawki (ale ich oferta jest skromna). Po długich poszukiwaniach zdecydowałem się na plecak Nike Sportswear Classic North w kolorze czarnym. Jego zamówienia dokonałem 28 marca około godziny 16:30. Warto wspomnieć, że wysyłka zakupów o dowolnej wartości jest darmowa, więc ostatecznie płacimy tylko za zakupione przedmioty.

Przewidywanym czasem dostarczenia mojego zamówienia był piątek 31 marca lub poniedziałek 3 kwietnia. Co prawda, nie jest to szybkość, do jakiej przyzwyczaiły mnie inne sklepy wysyłkowe, ale samo Zalando pisze wprost, że czas dostawy wynosi od 3 do 5 dni roboczych, dlatego nie mam do nich pretensji.
W piątek nic nie dostałem, więc spodziewałem się paczki w drugim przewidywanym terminie. Nadzieje rozwiał e-mail, z którego dowiedziałem się, że moje zamówienie „ze względu na trudności logistyczne” opóźni się. Następnego dnia otrzymałem wiadomość informującą, że zamówienie jest gotowe do wysyłki. W niej zawarto też numer do jego śledzenia. Ostatecznie kurier FedEx wręczył mi przesyłkę we wtorek, a więc 7 dni po jej zamówieniu, ale zgodnie z podawanymi 5 dniami roboczymi.

Plecak został zapakowany w foliowy worek ozdobiony logami Zalando. Oprócz tego był zabezpieczony swoim fabrycznym opakowaniem. Nie zauważyłem na nim żadnych śladów użytkowania, po czym wnioskuję, że otrzymałem produkt prostu z magazynu, a nie z czyjegoś zwrotu. Za krótko go mam, aby móc coś więcej o nim napisać, lecz mam nadzieję, że będzie mi długo służył.

Podsumowując ten wpis mogę napisać, że jestem zadowolony z zakupów w sklepie internetowym Zalando.pl. Duży wybór oferowanych produktów sprawia, że każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Darmowa dostawa i zwroty mogą przekonać do wirtualnych zakupów osoby, które wcześniej tego nie próbowały lub są tak samo wybredne w kwestii doboru ubrań jak ja. Za minus uznaję czas dostawy, lecz nie jest to czynnik, który dyskwalifikowałby tę stronę w moich oczach. Jestem zadowolony i bardzo prawdopodobne, że kiedyś wrócę do tego sklepu w poszukiwaniu jakichś markowych produktów.

Chętnie poznam Wasze opinie na temat zakupów na Zalando.pl. Podzielcie się nimi w komentarzach 🙂

Share on FacebookTweet about this on TwitterGoogle+