Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

Moje zamówienie w TXM24.pl

Nigdy wcześniej (nie licząc czapki fullcap z Allegro) nie zamawiałem ubrań przez Internet. Bałem się tego. Jestem dość wymagający w kwestii doboru odzieży, więc np. koszulka ze zbyt dużym dekoltem czy za krótkimi rękawami nie ma u mnie szans na założenie. W takim razie co mnie przekonało do złożenia zamówienia w sklepie internetowym TXM24.pl?

Jednym z takich czynników była cena. Trafiłem przypadkowo na reklamę, która pokazywała bluzy z kapturem przecenione o nawet 40%. Co jak co, ale przecena o prawie połowę to nie byle co 😉 Wprawdzie nadal pozostawała obawa o jakość tych bluz, ale od czego są zwroty? TXM24.pl oferuje możliwość zwrotu zamówionych rzeczy w swoich sklepach stacjonarnych Textil Market w ciągu 14 dni od ich odebrania. Do tego darmowa dostawa do tych sklepów, co oznacza, że można zamówić i zwrócić nieodpowiadające ubrania bez ponoszenia żadnych dodatkowych opłat. W tym przypadku mając dwa wyjścia:

  • zakup w sklepie internetowym wybierając spośród wszystkich ubrań w promocyjnych cenach z darmową wysyłką i ich ewentualnym darmowym zwrotem
  • zakup w sklepie stacjonarnym wybierając tylko spośród ubrań dostępnych na wieszakach w normalnych cenach, ale z możliwością dotknięcia i przymierzenia

zdecydowałem się na wariant pierwszy. Oprócz dwóch bluz (podobały mi się trzy, ale aż tylu nie potrzebowałem) wybrałem też koszulkę. O jej jakość się nie martwiłem, ponieważ miałem już wcześniej t-shirt kupiony w sklepie Textil Market.

Oto, ile zaoszczędziłem zamawiając te ubrania:

Nazwa Cena, w jakiej kupiłem Cena standardowa
Bluza męska z kieszeniami, z kapturem, rozpinana gruba 29,99 zł 49,99 zł
Bluza męska z kieszeniami, z kapturem, rozpinana gruba 34,99 zł 49,99 zł
T-shirt męski gładki, z printem 12,49 zł 24,99 zł
Łącznie 77,47 zł 124,97 zł
Zaoszczędzone 47,50 zł

Pozostała jeszcze kwestia rozmiaru. Pomocne okazały się rozmiarówki dostępne dla większości ubrań na stronie internetowej sklepu.

Po rozważeniu wszystkich „za” i „przeciw” zdecydowałem się na złożenie zamówienia. Poniżej jego przebieg:

Niedziela, 2 października 2016:

  • 20:34 – opłacenie zamówienia przez PayU
  • 20:34 – otrzymanie e-mail’a potwierdzającego rejestrację zamówienia

txm24 zamówienie

Środa, 5 października 2016:

  • 11:11 – e-mail z kodem zamówienia informujący o zmianie statusu na „OCZEKUJE W SKLEPIE NA ODBIÓR”
  • 11:11 – SMS z kodem potwierdzającym

Regulamin mówi o 3-5 dniowym terminie dostarczenia ubrań do sklepu, więc byłem mile zaskoczony czasem realizacji. Szkoda, że TXM24 nie informował mnie na bieżąco o statusie mojej przesyłki. Na tej stronie jest wspomniane o sześciu wiadomościach, tymczasem ja otrzymałem tylko dwie.

Czwartek, 6 października 2016:

  • 11:42 – kolejny e-mail z informacją, iż moja przesyłka czeka w sklepie na odbiór i zawierający kod odbioru zamówienia

Nie wiem, w jakim celu zostały wysłane dwa maile z tymi samymi informacjami, ale różniące się wyglądem, z innych adresów i w różnych dniach.
Z tej wiadomości dowiedziałem się też, że na odebranie ubrań mam 5 dni roboczych. Co, gdybym tego nie zrobił? Według regulaminu:

Po upływie tego czasu, przesyłka zostanie odesłana i Klient nie będzie miał możliwości jej odebrania.

Nie jest wspomniane nic o zwrocie pieniędzy za taką przesyłkę, więc wolę nie sprawdzać, jak to wygląda w praktyce 😉

Wtorek, 11 października 2016:

  • 12:10 – odbiór zamówienia w sklepie

Przy kasie musiałem podać ekspedientce swoje nazwisko i kod zamówienia. Po jego otrzymaniu i jakichś dwóch minutach wpatrywania się w monitor sprzedawczyni wydała mi paczkę. Spodziewałem się kartonowego pudełka, ale zamiast niego otrzymałem czerwono-biały foliowy zaklejony worek.

txm24 paczka

Plan był prosty: odebrać ubrania, przymierzyć i w razie czego dokonać zwrotu. Dla upewnienia się zapytałem o taką możliwość, co dziewczyna zza lady niechętnie potwierdziła. Poszedłem więc do przymierzalni i rozpakowałem przesyłkę, w której znalazłem zamówione ubrania, każde zapakowane w oddzielną folię i ładnie złożone.

txm24 koszulka

Kolejna wyższość zamawiania odzieży przez Internet: mamy pewność, że otrzymanych ubrań nikt przed nami nie przymierzał. Rozwieszone ubrania w sklepach stacjonarnych mogą być przed zakupem założone przez kilka/kilkanaście osób, a przy tym pobrudzić i uszkodzić.

Na dnie był również rachunek.

txm24 rachunek

Po sprawdzeniu wszystkiego z radością stwierdziłem, że nie muszę nic zwracać.
Pozostaje jeszcze kwestia wytrzymałości tych ubrań po jakimś czasie noszenia i kilku praniach, ale o tym przekonam się z czasem. Jeśli będzie z tym dobrze to jestem przekonany, że jeszcze nie raz skorzystam z usług tego sklepu. Nawet polubiłem ich fanpage na Facebooku, aby być na bieżąco z promocjami 🙂

Macie jakieś doświadczenia z TXM24.pl i oferowanymi przez niego produktami? Zapraszam do podzielenia się nimi w komentarzach.

Share on FacebookTweet about this on TwitterGoogle+