Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

Moja rezerwacja w MixElectronics

W poprzednich wpisach wspominałem o zamierzanym zakupie telefonu. Nie chciało mi się chodzić po sklepach i szukać pasującego mi modelu, więc zarezerwowałem go sobie. Była to Nokia X2-05, a miałem ją odebrać w sklepie MixElectronics.
Rezerwacji dokonałem 8 stycznia o godz. 23.59, więc prawie 9 stycznia. Zaraz po jej zakończeniu dostałem e-maila potwierdzającego jej złożenie, czyli tak jak zawsze przy składaniu zamówień. Na drugi dzień o 10.45 przyszedł kolejny e-mail, tym razem z informacją o tym, że telefon jest już gotowy do odbioru. Trzeba przyznać, że zadziałali szybko. To była środa, a ja zamierzałem go odebrać w sobotę.
Niestety nie odebrałem go tego dnia i tak w natłoku różnych spraw udało mi się po niego pojechać dopiero 31 stycznia. Pewnie zaraz powiecie, że powinienem się spodziewać, że po tak długim czasie (ponad 3 tygodnie) telefonu w sklepie już nie będzie. Ale od czego jest Internet i możliwość sprawdzenia w nim stanu zamówienia? Codziennie patrzyłem moje konto na stronie sklepu i widziałem to:

mixelectronics status zamówienia

Dziwiłem się, że mimo tak długiej zwłoki w odbiorze sklep nie anulował rezerwacji. Ale skoro pisze „OCZEKUJE NA ODBIÓR OSOBISTY” to znaczy, że sprzęt ciągle na mnie czeka. Niestety tylko w teorii…

Po pojechaniu po zarezerwowaną Nokię 31 stycznia okazało się, że telefon został już wyprzedany. Początkowo sprzedawca twierdził, że żadnej rezerwacji nie było, jednak później przypomniał sobie, że była, ale każda rezerwacja jest ważna tylko 3 dni. Wprawdzie w drugim e-mailu, który dostałem jest napisane, że towar trzeba odebrać w ciągu tych 3 dni, ale skoro na stronie sklepu pisze, że oczekuje, to znaczy (przynajmniej dla mnie), że rezerwacja jest nadal aktualna. Na pytanie „dlaczego na stronie nic nie pisze o anulowanej rezerwacji” sprzedawca nie umiał odpowiedzieć.
„Skoro już przyjechałem to może uda mi się wybrać inny model” – pomyślałem. Po wyjaśnieniu sprawy spytałem się, czy jest jakiś podobny telefon do zamówionego. Jakże wielkie było moje zdziwienie, gdy ekspedient zaproponował mi… Nokię 112. Chyba sprzedawca inaczej rozumie słowo „podobny” niż ja.

Ta historia nauczyła mnie, że nie zawsze można wierzyć w to, co jest napisane na stronie. A szkoda, bo dotychczas ten sposób sprawdzania statusu zamówienia uważałem za najlepszy 🙁 Dzisiaj jest już 3 luty, a status rezerwacji według strony nadal jest taki sam jak na powyższym zdjęciu. Ciekawe, kiedy to uaktualnią?

Teraz zarezerwowałem model podobny do wyżej wspominanego: Nokię X2-02 w sklepie Neonet i mam nadzieję, że tym razem obejdzie się bez żadnych problemów. A jeśli jakieś będą to też o nich napiszę 🙂

Share on FacebookTweet about this on TwitterGoogle+